Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, Konya deplasmanında kendilerinin puan kaybettiğini ve bunu Galatasaray’ın yaşayabileceğini vurgulayarak, “Galatasaray, Konya deplasmanında oynadığı son 3 maçı kaybetti” dedi ve ekledi: Haber Merkezi / “Birinde ben vardım. Biz nasıl Konya’da puan kaybettiysek, onlar da Continue Reading





























