Spartak Trnava karşılaşması sonrası açıklamalarda bulunan Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, “3 puan için çok mutluyum. Oyuncularımızı tebrik ediyorum. Bütün oyuncularıma güveniyorum. 60. dakikaya kadar aynı oyuncularımla devam ettim. 60’tan sonra oyuna daha katkı yapacağına inandığımız değişikliklerle oyuncularımızı sahaya Continue Reading





























