Tarkan’dan ‘Geççek’ Açıklaması: Hepimize İyi Gelecek…

Tarkan, yeni şarkısı “Geççek” ile ilgili duygularını, “Bir yıl kadar önce ruh halimin çok iyi olmadığı bir dönemden geçtim. Pandemi, dünyada olup biten üzücü olaylar, insanlığın endişe verici gidişatı, doğanın yok edilişi gibi bir sürü şey beni çok olumsuz etkilemiş, umudumu kaybeder gibi olmuştum. O anlarda bu şarkının melodi ve sözleri içimde yankılandı.” cümleleriyle ifade etti.

Haber Merkezi / Tarkan, klibi ve sözleriyle sosyal medyanın gündemine oturan yeni şarkısı “Geççek”in hangi duygularla kaleme aldığını açıkladı. Radyocu Mehmet Gezegen, Tarkan’ın açıklamasını sosyal medya hesabından paylaştı.

Gezegen paylaşımında şunları kaydetti:  “Tarkan’ın yeni şarkısı “Geççek” ile ilgili duygularını şöyle ifade etti:

“Bir yıl kadar önce ruh halimin çok iyi olmadığı bir dönemden geçtim. Pandemi, dünyada olup biten üzücü olaylar, insanlığın endişe verici gidişatı, doğanın yok edilişi gibi bir sürü şey beni çok olumsuz etkilemiş, umudumu kaybeder gibi olmuştum. O anlarda bu şarkının melodi ve sözleri içimde yankılandı.

“Geççek geççek elbet bu da geççek, gör bak umudun gününü gün etçek”. Hepimize iyi gelecek bir şarkı yazmalıyım dedim. Belki bu şarkı bizi biraz teselli eder, bize moral verir, umut olur diye düşündüm. Dilerim ki “Geççek” yüzünüzde bir gülümsemeye vesile olur ve hepimize iyi gelir”

Tarkan’ın Perşembe akşamı YouTube üzerinden yayımladığı “Geççek” isimli şarkısına ait video klip birkaç saat içinde 3 milyona yakın kişi tarafından izlenirken sosyal medyada da gündem oldu.

Önce #geççek ardından da #gitçek etiketleriyle sosyal medyada gündem olan şarkıda geçen “Gitçek gitçek, geldiği gibi gitçek/ Her şeyin sonu var, bu çile de bitçek” sözleri tartışma konusu oldu.

Söz ve müziği Tarkan’a ait olan şarkı daha sonra diğer müzik platformlarında da yerini aldı. “Geççek”in düzenlemesi Tarkan’ın “Aacayipsin”, “Ölürüm Sana”, “Karma” ve “Dudu” gibi albümlerin aranjörü Ozan Çolakoğlu’na ait.

İrfan Yıldırım’ın yönettiği klipte bir bilgisayar korsanını canlandıran Tarkan, İstanbul’daki bilboardlarda ve insanların elektronik cihazlarının ekranında görülüyor.

Koronavirüs pandemisi nedeniyle evden çalışmak zorunda kalanlar, uzaktan eğitimle ders alan öğrenciler, trafikte ya da toplu taşımadaki insanlar, konfeksiyon işçileri, güvenlik görevlileri, kağıt toplayıcılar ve sağlık çalışanları gibi toplumun farklı kesimlerinden insanlar da klipte yer alıyor.

Hatta klipte Tarkan, sanal gerçeklik gözlüğü kullanan bir çocuğun metaverse evreninde de yer alıyor. Şarkı, klibi itibarıyla pandemiyi işaret etse de, sosyal medyada şarkıyı paylaşanlar şarkı sözlerindeki politik çağrışımları öne çıkardı.

Paylaşın

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir