Sivasspor karşılaşması sonrası açıklamalarda bulunan Galatasaray Teknik Direktörü Okan Buruk, “Kazanarak ayrılmamız gerekiyordu. Bunun dışında hiçbir şey bahane değil. Bizim kalitemizdeki bir takım eksik de olsak kazanmalıydı. Buna yaklaşmıştık ama olmadı. Bizim için şanssız bir beraberlik oldu” dedi. Haber Merkezi /Süper Continue Reading





























