Kayserispor karşılaşması sonrası açıklamalara bulunan Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, “Bu maç geride kaldı. Bu gece İstanbul’a gidiyoruz, yarın sabah antrenmanımız var. Hafta sonuna kadar en iyi şekilde derbiye hazırlanacağız” dedi. Haber Merkezi /Süper Lig’in 17. hafta karşılaşmasında Kayserispor ile Fenerbahçe, karşı karşıya Continue Reading





























