Meteoroloji Genel Müdürlüğü (MGM) mevsim normallerinin üzerindeki hava sıcaklıklarının çarşambadan (12 Ocak) başlayarak kuzeybatıdan kuzey, iç ve batı kesimlere doğru 6 ile 12 derece düşmesi, hafta sonuna kadar da mevsim normallerinin altında seyretmesinin beklendiğini açıkladı. Güney kesimlerde ise hava sıcaklıkları mevsim normalleri Continue Reading





























