Yüksek Divan Kurulu (YDK) üyeleriyle buluşmasında önemli açıklamalarda bulunan Fenerbahçe Başkanı Ali Koç, “Seneye daha da güçlü bir kadro kuracağız” dedi ve ekledi: “Geçmişten aldığımız, tecrübe edindiğimiz konulardan hareketle daha iyi nokta atışları yapacağız. Önümüzdeki sezon sistemi de yeneceğiz.” Continue Reading





























